torsdag

Har inte orkat sätta på datorn de senaste dagarna, därav den usla uppdateringen.

ANYWAY

Hade en väldigt seg dag på jobbet. Kände mig otroligt seg och huvudet ville lixom bara lägga sig på skrivbordet och somna.
Sen som grädde på moset så krånglade skrivaren. Eller, allt jag skrev ut kom ut ur kvittoskrivaren.. Skulle visa min kollega mitt problem och skrev ut en artikel på aftonbladet..

Så kvittoskrivaren började pumpa papper och ganska snabbt förstod hon problemet. Problem två var att få stopp på utskriften..

Till slut kom det en sekreterare och hjälpte oss få stopp på pappersflödet. Det tog en och en halv pappersrulle.
Sekreteraren fixade i alla fall mitt skrivarstrul så sen var det frid och fröjd.

Fick reda på vid lunch att jag slutade tidigt idag också, så det var en galen bonus! Även fast regnet öste ner utanför så bestämde jag mig för att släpa med mamma till stan så fort jag slutat!


Vi gick några timmar i stan innan det var dax att åka hem. Då kom jag på anledningen till varför jag över huvud taget behövde åka till stan. Var tvungen att gå till ett SL center och fixa fritidskort. Man kan ju göra det vid pendeltågstationerna, men där kan man inte betala kontant vilket jag skulle göra. Är trött på att bära runt på kontanter..


Kom hem med lite spännande saker från stan också. Visar någon annan gång. Ska sussa nu.

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback