tisdag

Det var en lång jobbig dag på jobbet idag. När det kommer många på akuttiderna vet man att det kommer vara jobbigt att sitta i receptionen för folk blir så ofantligt arga när de får vänta!
Men framåt eftermiddagen lättade det upp och allt flöt på som vanligt.

Sen vid lunch så fick jag sätta mig på cykelt och skynda hem för att gå ut med hunden och äta samtidigt. Så får det bli när man bara har 30 minuter på sig.

Sen när jag kom hem så blev det som vanligt några timmar framför wii! Jag har sån träningsverk i armarna!

Måste köpa en till kontroll snarast möjligt så man kan spela två, för det är lite ensamt..


Kommentarer
Postat av: pappa

Vad duktig du är! En riktig kämpe som fixar allt! Kul med wii:t också!

2011-06-15 @ 21:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback