tisdag

Mina dagar ser ganska tomma ut nu för tiden. Det är jobb och sen bara.. tomt. Sen är det jobb igen.

De senaste dagarna har folk drabbats av någon sorts 100lappssjuka. ALLA betalar endast med hundralappar. Det skapar lixom lite kris vad gäller växeln..

När jag kom hem idag så bakade jag bröd för första gången i mitt liv! Hade hittat ett recept som jag kände att till och med jag skulle klara av: ägg och ost. Ändå stod jag i flera timmar säkert innan jag till slut kunde lägga upp det på en plåt och stoppa in i ungen.

Under tiden brödet var i ugnen så diskade jag vilket jag hatar hatar haaataaar! Det kan vara bland det värsta jag vet!

Och händerna sen?

Brödet då, hur blev det?

Det blev typ.. luft.

Kommentarer
Postat av: ;-)))

Men jättegott!

2011-06-28 @ 22:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback