puder

Åkte till stan idag en liten snabbis, bara för att jag kunde och var ledig mest. Gick in på topshop där sommarrean börjat. Jag är oftast inte en reashoppare, men idag fastnade jag för massor!
Dock så la jag band på mig och kom endast hem en blus.. kallar man det blus?

Har aldrig gillat när tröjan går enda upp till halsen, men fastnade för den här av någon anledning.. Eller så gillade jag att den var nedsatt från 599 till 300!

För övrigt måste jag klippa topparna snart, det börjar se risigt ut.. men som vanligt så lär det inte hända snart. Klippning är som att köpa mascara, man säger att man måste köpa en ny - men man gör det aldrig.

Kommentarer
Postat av: pappa

Jättesnygg!

2011-06-17 @ 16:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback