födelsedag!!

Idag är det då jag som blir 19 år! Känns knas, men ändå helt okej. Åldersnojjan försvann igår kväll typ.

Förmiddagen spenderade jag på jobbet, men det gjorde inte så mycket, det var en kort dag och alla var glada och trevliga. Perfekt!

Nu i eftermiddag ska jag möta upp resten av familjen för middag ute.. men först ska jag in till stan för att byta en födelsedagspresent till en storlek större. Det är aldrig kul att behöva byta storlek, och ännu värre att byta till en storlek större! Men men, hoppas att det finns! Visar vad det är senare ikväll. Nu ska vi äta min hemmagjorda glass med jordgubbar, hur underbart?!?


Tog en spontan promenad på rasten idag. Var riktigt skönt att få röra på benen mellan allt sittande. Tror jag ska fortsätta med det!

På vägen hem så var jag galet törstig, hade bara druckit en latte på morgonen och det torkar tydligt bara ut kroppen. Så lyxade till det lite på hemvägen och köpte en ramlösa. Hatade det verkligen förut, men nu har jag börjat tyckta det är riktigt gott! Vatten med en twist lixom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback