tillbaka!

Har varit lite ostabil i humöret den här helgen. Ena stunden har jag kännt mig normal och sedan någon minut senare vill jag bara lägga mig under täcket och sova bort dagen. Fast det vore kanske fel att må hur bra som helst med tanke på vad som hänt i norge och så.. hemskt!

Idag mår jag i alla fall bättre och känner att livet börjar återgå till det normala! Sånt gillas!
Var i stan igår och köpte lite krimskrams och även en topp från Topshop! Provade den egentligen i fredags när jag var i stan med Emma och Emelie, men då kände jag bara "nej nej nej!". Men så kunde jag inte släppa den riktigt, så dagen efter fick jag åka tillbaka och prova den igen, och då kändes det bättre!

Som grädde på moset var den nedsatt från 549 till 150, catching!

Älskar såna här kragar! Och mönstret får mig att tänka på snobben.. kanske lite barnsligt, men somrigt!


Nu ska jag lägga mig i sängen och äta kina snacks och titta på Sommar med Ernst och bara njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback