söndag

I brist på sol så bestämde jag mig för att åka till stan. Mamma frågade om hon kunde följa med och visst fick hon det.
Hittade jag något i stan? Nej, köpte bara lite basplagg. Skulle köpa en fin tröja från Zara men eftersom den var lite sprucken i en söm (som skulle varit hur lätt som helst att laga) så fick jag inte köpa den för hon i kassan.
Annars köpte jag lite solprodukter:

För benen blev det sololja för att få lite färg, dock väldigt svag för att jag är kan vara lättbränd.

Sen för det känsliga ansiktet fick det bli ett solskydd, så man inte ser ut som ett russin när man är 30.


Nu ska jag snart ta mig en dusch och sen nästan hoppa i sängen. Det stör mig att det är söndag, jag tycker det känns som lördag! Vill inte jobba imorgon redan, jag är inte klar med helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback