solglasögonen.. alla dessa solglasögon

Hoppsan, dax att damma av den här bloggen lite kanske.. Men jag har faktiskt, helt ärligt, inte slått på datorn sen senaste inlägget. Sitter framför en dator hela dagarna så hemma är det bland det sista jag vill göra.

Änyvajj.
Dagarna passerar och så fort jag får chans så går jag ut i solen för att försöka få liiite färg på kroppen. Det är trots allt juli lixom, då vill man inte vara blek!

Köpte den PERFEKTA nötblandningen på matextra! GUUUD så god den var!

Sen efter jobbet så packades mor och hund in i bilen så åkte vi till stan. Jag hade nämligen solglasögonköp i tankarna!

Ni får se vad det blev lite senare!

Doglas var väl lagom road över att knalla runt i affärerna.. Det var fyra trötta tassar som vek sig i bilen sen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback