sandra goes housewife

Handlade lite när jag ändå var i centrum idag pga av hade frisörtid. Ingen var hemma så det var jag som fick stå för maten. Bestämde mig för att göra en lasange med med aubergine istället för lasangeplattor. Det låter helt galet men det är minst lika gott som vanlig lasange!

Jag är inne på konsum här så ofta att jag typ borde få en egen ingång! Sen är det alltså något som inte finns så man får gå över till matextra mitt emot ändå..

Idag var det kaffekaplsar som var tvunget att inhandlas på matextra.. som sagt, alltid något! Sen var det bara att sätta sig på cykeln med väskan full av ingredienser, och jag bad och bönade hela vägen hem att inte de passerade tomaterna jag har i väskan skulle gå sönder! Och det gjorde de inte.

Sen när jag kom hem var det bara att sätta igång. Började med att hacka lök. Mitt problem med lök är att mina ögon är så extreeemt känsliga mot ångorna eller vad man ska kalla det..

.. Jag löser det med cyklop. Men trots det så sved det ändå i ögonen. Sen var jag duktig och var så inne i receptet och allt att jag glömde att jag hade cyklopet på mig, så hade det på mig mer eller mindre under hela tillagningen.

mums! Åt som vanligt på tok för mycket medan jag tittade på Halv åtta hos mig.

Där har ni min kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha, du är för gooo <3

2011-07-19 @ 22:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback