Ray Ban Clubmaster

Var inställd på att jag skulle köpa mig ett par klassiska Ray Ban Wayfarer. Men när jag provade dom så kändes det helt enkelt inte rätt.. formen satt jättekonstigt på mig!
Så efter att ha provat lite andra så fastande jag totalt för clubmastern som jag alltid tyckt är otroligt coola och även dom väldigt klassiska fast lite elegantare på något vis.
Men för så mycket pengar var jag ändå inte säker. Var inställt på att köpa en ganska rejäl och tålig modell lixom. Men efter att ha kollat i olika butiker och jämfört priser så fick det bli ett par! Och jag ångrar mig inte ett dugg, känner att vi kommer bli ett bra par i sommar!

Det syns inte så bra på bilden, men dom är faktiskt bruna. Den svarta modellen såg lite väl plastig och fejk ut.

Det är ju lite tråkigt att dom var så hypade förra sommarn, dom känns lixom lite fejk även fast dom inte är det. Men det skiter jag i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback