onepiece of norway

Fick en onepiece när jag fyllde år! Som jag tjatat om dessa underbara plagg och som jag fått hat tillbaka!
Men de är ju lite saftiga till priset så har aldrig riktigt känt att det är läge att köpa en själv.. Då är det ju så bra med födelsedagar!

Fick egentligen en svart, men eftersom den var liiite liten så åkte vi till affären för att kolla om det fanns i en storlek större, men det var slut och det skulle inte komma in nya på ett bra tag. Vilket man kan förstår också eftersom det inte riktigt är säsong för den lite tjockare varianten som jag ville ha.
Men hittade istället en i mörkblå med sånt där härligt norskt mönster. Så huxflux så fick den följa med hem istället - i rätt storlek.
Och måste säga att jag totalt äääälskar den! Även om det är hur varmt som helst så strosar jag ändå runt i den så fort jag är hemma!


älskart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback