klipp klipp

Glömde min 10-latte hemma idag! Låg och snoozade på tok för länge så jag hann helt enkelt inte göra en! Så klockan 10 fick passera utan att jag fick min heliga latte. På helgerna brukar jag inte dricka latte på morgonen, men såhär på vardagarna är det ett absolut måste!
Strax innan lunch så tittade mamma in på jobbet och lämnade över en nybryggd latte och jag drack den direkt utan att låta den svalna vilket resulterade i att jag nu sitter med en skållad tunga, varför lär jag mig aldrig?!
Det var i alla fall precis vad jag behövde, kände mig som en helt ny människa och riktigt lycklig! Innan hade jag visst varit redigt butter, de frågade flera gånger på jobbet om jag mådde bra och jag förstod inte vad dom menade.. Men jag måste varit supersurig nu när jag tänker efter.. jobbigt!

Anyway. Igår klippte jag mig! Jag älskar att klippa mig! Det är så mysigt när någon bara tar hand om än och sen känns håret helt nytt och fräscht efteråt. Men trots det så har jag nu för tiden ångest innan det är dags då jag inte vill att det ska bli för kort! Men frisören förstod precis hur jag ville ha det: toppa utan att klippa upp det och försöka få det så rakt som möjligt. Tyckte först att hon ville ta liite för mycket av topparna, men så visade hon hur mitt hår såg ut baktill innan hon började klippa och jag höll på att ramla av stolen. Mer ojämt hår har jag nog aldrig sett! Men hon fixade till det riktigt bra och nu känns håret tjockt och friskt igen! Det är fortfarande liiite uppklippt från en tidigare frisyr men det går nog att fixa till vid nästa klipptillfälle!



Fräscha toppen, finns det något bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback