helgen

I helgen var det 20årsfest i vallentuna. Det var Ludde som blivit vuxen.
Jag hade kameran med mig typ hela tiden men tog typ inga bilder alls.. måste bli bättre!


Det bjöds på grillat med potatissallad. Huuur gott som helst! Vet inte hur många portioner jag slukade i mig..

Paketöppning. Han fick en härlig klocka, och jag måste erkänna att jag blev lite avundsjuk. Skulle också vilja ha en färgglad klocka! Typ.. orange.



Självklart blev det några omgånger kubb!

Emma hade med sig bilen, så istället för att sätta sig på 17 nattbussar för att komma hem så åkte vi till hennes landställe och sov där.


Vi somnade med tvn på vilket slutade med att vi vaknade tidigt dagen efter när Postis Per-introt blåste igång för full hals. Jisses.

På morgonen sken solen, så vi bestämde oss för att bada.. men då försvann solen. Vattnet var tydligt 21 grader varmt, men jag tvekar på att det verkligen stämde.. tyckte det värkte lite för mycket för att vara så pass varmt. Fast så är jag en riktigt badkruka..

Väl tillbaka vid huset kom solen stundvis tillbaka, så vi passade på att sola lite. Hade glömt hur skönt det var att ligga i gräs märkte jag. Solar ju alltid i en stol på balkongen..

Kände att jag saknar gräs i mitt liv..

Sen självklart blev det kubb igen. Vad vore sommarn annars? Emma och jag gick ihop i lag mot hennes mamma. Och det var oliiidligt spännande när vi båda bara hade kungen kvar! Men efter att jag missat båda mina sista två pinnar så kammade Anneli hem det hela..

Sen var det dax att åka hem eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter. Men det var en riktigt mysig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback