guldfiskminne

Jag är så klumpig! Hittade den mest perfekta tröjan igår på Acne, alltså PERFEKT! Men såklart var den lite småsaftig till priset. Så idag tänkte jag åka till Acne Archive och se om det hade någon liknande äldre modell där, ibland har man tur lixom.
Så jag åkte in till stan, kollade lite affärer, promenerade runt, kollade människor.. men alltid med en liten gnagande känsla av att jag glömt något. Så kom jag på det, tröjan! Hade heeelt glömt bort att åka till butiken, den ligger inte alls i city lixom. Så jag kollade klockan och märkte att de skulle stänga om en halvtimme.. så det var väl mindre lyckat!

Köpte ingenting i stan, bara den här toppen från H&M. Köpte den mest för att jag var smart och åkte in i långärmat vilket resulterade i chockvärme! Sen så har jag fastnat lite på det här med ärmlöst, gillart!

Blev så glad också när jag märkte att indianerna kommit tillbaka till sergel! Tycker det är lite pricken över i när man är i Stockholm!

Dock var de bara två idag. Det var härligare när de var ett helt gäng som spelade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback