dalarö

Det blev en dag på stranden idag! Riktigt mysigt, och varmt i vattnet!
Vi var ute på dalarö. Jag visste att det var långgrunt där ute men vi fick ändå en redig chock när vi började vandra ut i vattnet. Det blev lixom aldrig djupt! Efter säkert 100 meter var det fortfarande knähögt..

Vi var knappast ensamma på stranden. Mycket folk, mycket barn, mycket skrik.

Om jag fick den krona för varje glass jag ätit den här sommaren..

Emmafemma!

Nu sitter jag hemma. Skulle lyxa till det och äta pizza ikväll, så åkte och köpte en i stuvsta sisådär en kvar innan de stängde. Så kom jag hem och skulle avnjuta den.. så var den typ oklar! Helt degig och.. rå. Inte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback