30 juni för 19de gången

Igår så fyllde jag då 19 år! Jag tycker mina egna födelsedagar är ganska oviktiga, tycker mer om när andra fyller år.
Sen eftersom jag skulle vara på jobbet 07:30 dagen efter så tog vi det ganska lugnt.
Efter promenad mellan olika uteserveringar så hamnade vi till slut på Hilton vid slussen. "Vi" alltså familjen, hela familjen.


Tog en härlig sallad, riktigt gott i värmen!

Inte så jättepjåkig utsikt, stockholm i ett nötskal på något vis.

Har varit duktig och inte druckit läsk på en heeeel vecka! Borde typ på diplom eller något!

Efter maten byttes vatten ut mot en kaffe.


Sen efter middagen så åkte alla hem till oss och åt glass som jag gjorde dagen innan..

.. och sen avslutar vi kvällen med lite Wii..

Vi skulle bara spela lite, men timmarna rann iväg och mitt rum förvandlades ganska snabbt till en bastu. Men kul var det!
Sen var det bara att skynda sig att somna så man hann sova några timmar innan jag skulle upp igen!

Tråkigt inlägg kanske, men jag är väldigt orklös nu för tiden.. Det här med att gå upp vid sex på morgonen, jag klarar det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback