vår? sommar? snart?

Det har varit en riktigt seg och långtråkig söndag måste jag erkänna. Hade planerat att plugga lite, men kommer inte riktigt igång.. Blev faktiskt glad när jag såg att det regnade, det känns som att snön smälter då. Men egentligen blir det kanske bara is?

Istället för att ta på mig regnjackan och gå ut så peppar jag inför sommaren inomhus! Jag längtar längtar!

Kan inte vänta tills man får lite färg på kroppen.. och värmen och myggen och svetten och alla getingar.. underbart!


Kommentarer
Postat av: pappa

Mmm. Det verkar som ALLA åker till Thailand såhär års. Planerar du/ni någon resa i sommar? Det läskiga med svenska sommaren är ju osäkerheten kring värme och sol. Minns somrar i Skåne med 11 grader om dagarna.

2011-01-17 @ 15:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback