en dag fylld av hästar

Godkväll/natt!
Den här härliga lördagen har jag spenderat med Emelie i ett stall långt bort i Jordbro tror jag det hette. Det var riktigt mysigt, men kallt!
Här blir det bildbomb på dessa söta varelser:



Är lite kär i den här bilden, mobbing på hög nivå lixom :)

Kunde inte sluta tänka på Black Beauty och Ginger när jag såg dom här två.


Det här var nog världens sötaste lilla föl! Magiskt ansikte!



Vi tog oss en liten promenad med Dream, en matglad pålle det där.

Jag har en ganska stor crush på katter just nu, speciellt denna lilla skönhet.

Sen som en liten bonus. Jag är förälskad i ljudet av när hästar äter. Vet inte varför men det är något med det där dova, djupa ljudet.. Så jag försökte "filma ljudet" idag när Dream fick sitt lördagsgodis:


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha gud, pratar jag så konstigt med min häst? Verkade lite schizo, och fult!

2011-01-25 @ 11:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback