tidplaneraren

Det här med tider är knepigt. Det spelar ingen roll hur mycket jag planerar.. det blir ofta en timme fel hit och dit. Imorgon blir det mycket krångligare då jag måste till ena skolan först och fixa busskort för att sen skynda vidare till nästa skola för att ha lektion. Tänk om man hade lyxen att bara gå i en skola va?

Men vi får se, jag tror jag planerat rätt nu.. Om jag börjar 14:40 och gör vi om det till "tåg-tider" så blir det 14:41, och om jag ska till andra skolan så måste jag ha kanske 30 minuter extra så då kan man säga att jag ska vara på odenplan 14:11.. Om så blir fallet måste jag ta pendeln som går 13:26 vilket betyder att jag måste gå hemifrån 13:11 och då måste jag gå ut med Doglas 12:40. Jag kan alltså ställa klockan på undefär 11:00 och hinna med en lugn morgon innan jag ska ut i detta kaos..


Allt kommer antagligen gå mycket fortare än jag planerat så får väl ta med mig något att pyssla med medan jag väntar på att lektionen ska börja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback