stockholms lokaltrafik

Jag följde med pappa till jobbet efter lunch, sådär som när man gjorde när man var liten! Men den här gången hade jag inte med mig ett gosedjur utan en kamera. Skulle passa på och fota lite till projektarbetet också när jag ändå var där. Så vi åkte några linjer och jag fotade och fotade och fotade. Dom andra resenärerna måste trott att jag var totalt dum i huvudet som störde chauffören på det viset..

En gaaammal buss stod parkerat i garaget. Tycker den var riktigt cool, varför inte använda såna fortfarande?



Sen när klockan började närma sig fyra så var det dax att ta sig till skolan. Bussigt nog kunde pappa skjutsa mig till skolan, och på vägen så hämtade vi upp Emma. Det är inte alla som får specialskjuss till skolan i en SL-buss! :)

Kommentarer
Postat av: pappa

Kul! Enda bilderna på mig in action! Efter alla SL-år! Roligt att träffa dig som alltid!

2011-02-01 @ 18:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback