skolstuff

Hallå!
Den här dagen har bara rullat på utan att något riktigt hänt.. Emma och jag gav oss sovmorgon idag och kom till skolan någon timme eller två sent. Sen satt vi där vid en dator i ungefär en timme innan vi och Emelie gav oss iväg och letade skivbutiker.. det finns inte många kvar nu!

Nu måste jag plugga historia. Har "läxförhör" imorgon.. vad är skillnaden mellan ett läxförhör och ett prov?


Jag har en endaste liten uppgift att göra i mediekommunikationen.. och jag förstår inte varför, men jag gör den bara inte?!

Förut hade vi vita tangentbord i skolan, men alltså, man använde seriöst inte dom för dom var sååå skabbiga! Och nu när tangentborden blivit svarta så har allt smuts bara försvunnit? Eller kan det vara så att det bara inte syns?

Nej, nu måste jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback