sex år senare

Det är en väldig torka på lördagsunderhållningen på tv just nu. Vad finns det? Fångarna på fortet?
Igår gick valet mellan Fångarna på fortet på fyran eller brokeback mountain som visades på tv4+.. Jag hade aldrig sett den filmen tidigare då jag redan från att sett trailen första gången bestämt mig för att det är en dålig, tråkig, seriös och ointressant film trots alla priser den fått. Men trots det spenderar jag hellre lördagskvällen med Jake Gyllenhaal än Gunde Svan.
Och alla mina fördomar bara sveptes iväg för varje minut som gick av filmen. Den var kusligt bra på alla sätt och vis! Jag hade bara trott att den handlade om två cowboys som blev kära och bla bla bla, men det visade sig ju vara lite mer komplicerat än så. Sen att det skulle bli ett så frustrerande slut hade jag inte räknat med.. hatar när filmer inte slutar lyckligt..
Men på riktigt, har ni inte sett den - se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback