loafers

För läänge länge sen så hittade jag ett par loafers på topshop. Funderade på att köpa dom redan då men det saftiga priset satte stopp för det. Men idag så var jag inne på Topshop i skärholmen, och vad stod där på reahyllan? Ett par svarta loafers, nedsatta från 849 kronor till 250. Tänkte direkt "dom köper jag!", men så satte jag på mig dom, och jag kände mig sååå fel. Jag var inte alls klädd för att prova saker; otvättat hår, mjukisbyxor med hål i, inget smink och en stor vinterjacka.
Men med min mors övertalningsförmåga så fick dom ändå följa med hem, för ett bättre pris kommer det inte bli.
Så dom fick knalla med hem :)

Dom känns för mig lite som sensommar/höst-skor, men den årstiden är snart här igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback