studentklänning - check

Var som sagt i stan idag, med Emma. Vi hade bestämt oss för att inte köpa någonting, bara stövlarna då.
Men så drogs man in lite här och var och huxflux så står man där i provrummet.

När vi gick in på Zara så såg jag direkt denna klänning på en galje. Tänkte direkt att den såg perfekt ut för studenten!

Den ser inte mycket ur för världen men jag gillar det. Sådär lagom enkel att man kan addera på saker istället för att skala av.
Dessvärre måste den sys upp ganska mycket, sen var inte priset vad jag hade önskat.. men när man hittar något som känns sådär bra, då ska inte lite siffror stå ivägen för det!


Kommentarer
Postat av: Emma

svarar här också, för känns inte som man märker svaret annars ;o



Ja precis, den är så himla lös lixom >.<

Ja det är precis så det är, så det är lite fult.. och så är den GENOMSKILNIG! så isf måste man köpa en underklänning typ..



Fast iofs! 2an, om man har en tight underklänning under så kommer ju iaf ingenting synas om den blåser upp.. hm. svårt det där!

2011-02-26 @ 21:46:39
URL: http://emmasoderman.devote.se
Postat av: pappa

Ser snygg ut! offwhite? Undrar om du inte hinner köpa fler studenklänningar innan det är dags? Nej, jag är säker på minst en till! Minet! :D

2011-02-27 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback