storleksjakt

Oj vad sent det blev fort!
Idag for jag till stan igen för att kolla i en annan Zara-butik om dom hade klänningen jag köpte igår i en storlek mindre. Inte för att den jag köpte satt dåligt utan mest bara för att jag ville testa. Det fanns en endaste klänning kvar, och den var precis i den storleken jag ville ha, ibland har man en faslig tur va?
En storlek mindre var egentligen ingen skillnad alls jämfört med den jag köpte förutom att den mindre var lite tajtare över rumpan. Så för att kunde ha större valmöjlighet vad gäller underkläder så behöll jag den större storleken, för inget är väl värre än när man ser trosformen i tyget?

Såhär kommer jag då antagligen se ut den 9 juni, fast jag ber till högre makter att jag kommer ha fått lite sol på kroppen tills dess! Nu börjar istället jakten på skor och smycken. Har lite panik vad gäller skorna.. kan inte tänka mig något annat än träklackar till klänningen, men jag tror inte jag vill ha klackar.. Det är svårt.. men jag har tid på mig så jag kommer nog på något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback