otrevlig morgon

Hallå!
jag vill såå börja träna nu inför sommaren, men min hosta har lixom sattit stopp för det. Idag tänkte jag att jag kunde i alla fall börja lite försiktigt. Så jag tog på mig de fulaste jag möjligen kunna hitta i garderoben och knallade ner till gymmet. Jag trodde ju aldrig att det skulle vara fullt med människor där nere, jag brukar alltid vara själv annars. Men idag var det fullt - pinsamt! Men jag lyfte lite hantlar och sånt i ungefär 20 minuter.
När jag sen kände mig klar och började stretcha så blev jag riktigt illamående. Jag mår väldigt sällan illa så blev lite orolig och bestämde mig för att gå hem istället. Hann bara ta mig en riktigt snabbdusch innan jag slängde mig på toan och spydde.. Antagligen så var det en av biverkningarna från medicinen och inte för att jag var sjuk så det var ju egentligen inget speciellt. Men jag blev lite förvånad måste jag säga. Som tur var hade jag inte ätit frukost så det var bara galla som kom och inte en massa cornflakes :)

Men nu mår jag i alla fall bättre och håller på att göra mig iordning för skolan! Det är bara naturkunskap idag men jag tycker faktiskt att det är kul! Vi pratar om miljön och universum och sånt och det är verkligen intressant, skitläskigt - men intressant!


Känner mig på topp idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback