opepp

Det var tungt att gå upp imorse, men jag hade lovat mig själv att jag ska träna varje måndag och tisdagsmorgon minst, så efter att ha snoozat fyra gånger så lyckades jag faktiskt klavra mig upp och knalla ner till gymmet. Jag har jätteproblem med den torra luften som det är just nu, så det enda som egentligen blev tränat var väl magmusklerna medan jag låg på golvet och hostade. Tack och lov var jag ensam i alla fall!

Nu ska jag snart ut med hunden innan det bär av till skolan. Vi har inte börjat affärsjuridikskursen än men idag borde den börja! Förstår inte varför det tagit sån tid..


Kommentarer
Postat av: pappa

Vad duktig du är!! Hoppas att inte hostan förvärras! Kolla upp den i så fall! Kraaam, pappa

2011-02-24 @ 12:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback