mamma 28 år - igen

Som sagt, det var lite kalas här idag. Och något som gick varmt hela kvällen var kaffemaskinen som mams fick av min broder och hans flickvän. Den gjorde riktigt god latte macchiato, så nu blir det bara att köpa kapslar en gång i veckan för den där maskinen lär gå dygnet runt här hemma :)


Jag själv, som kanske inte ha samma ekonomi som min broder, gav henne de två första boxarna med Familjen Macahan. Det höll på att bli såå pinsamt också eftersom jag först trodde att det var MacGyver som hon ville ha.. Men som tur var så blev jag rättad i sista sekund, om någon undrar?

Är det här något jag kommer titta på? Antagligen inte. Mamma är för övrigt kär i Luke, hon skrev till och med brev till honom när hon var i min ålder - och fick svar. Bara lite kul kuriosa som hon nog inte vill att världen ska veta, men tchi fick hon!

God natt!

Kommentarer
Postat av: ;-)))

Tack Sandra ;-)ska nog gör ett nytt försök igen tror jag, hihi

2011-02-10 @ 00:12:38
Postat av: pappa

Världens bästa presenter till världens bästa mamma från världens bästa barn!

2011-02-10 @ 14:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback