it takes a fool to remain sane

Har haft en riktigt härlig morgon! Dagen började med att jag gick ner till konsum för att köpa lite makaroner till lunch. Hade med mig 27 kronor i tior, femmor och enkronor. Jag kände att just 27 kronor kommer räcka lugnt till makaroner.
Väl inne på konsum letade jag upp glutenfria makaroner, och vad ser jag? 39 kronor?! För makaroner! Sjukt!
Men eftersom vi inte hade något alls hemma att äta så började jag desperat leta efter något annat ätbart som jag faktiskt hade råd med. Efter många om och mer så hittade jag coops egna pommes frites för 15 kronor. Så det fick bli hamburgare och pommes frites till mat samtidigt som jag kollade på Doctors som pratade om övervikt. Kände mig lite onyttig och knäppte om till Top Model, då kände jag mig bara fet istället.

Nu har jag precis varit ute och kissat hunden och ska åka till skolan om en timme eller så. Hade tänkt fördröja tiden med att dansa bort pommes fritesen(?) till The Ark och Rihanna, har nämligen lyckats hamna i en The Ark och Rihanna-bubbla som är svår att spräcka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback