en kopp grön mossa

Jag smög ut i köket nyss för att shotta den sista skvätten fanta som jag visste fanns kvar i kylen. Men till min stora förskräckelse så hade någon hunnit före mig.
Men eftersom jag verkligen var sugen på något annat än tråkigt nyttigt vatten så fick jag rota fram något annat. Men läsken var slut, oboy hade jag redan dryckit och därav var även mjölken så gott som slut.. Ja det fanns ingenting, förutom cappuccino. Jag måste säga att jag har liite svårt för just cappuccino, även om jag dricker det så gott som varje dag just nu. Men den har någon skum eftersmak som får mig att tänka på fuktig mossa och färgen grönt?!
Men eftersom det inte bjöds på något annat onyttigt så fick det bli en kopp. För av någon anledning blir jag sugen på det då och då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback