shoe me

Såhär när vi går mot kyligare tider så börjar ju ögonen automatisk riktas mot alla nya skor som kommer in i butikerna. Jag gillar skor. Jag gillar höstskor! Vet inte vad det är, men just höstskor får mig att vilja lägga ut på tok för mycket pengar på just skor.

Och nu blir det alltså snart höst igen. Är inne på ett par låga år. Hittills har de här två fastnat i hjärnan!

De översta kommer från Clue och de nedre från scorett. De är ju två helt olika stilar så det är inte så att det inte spelar någon roll vilka jag väljer lixom.. Sen är de från två olika butiker så det är inte så att man kan jämföra båda samtidigt. Dagens i-landsproblem!!

Drömmen vore om man kunde safta till plånboken lite och köpa dessa godigar:

Som alltid från Acne. Det är något med deras skor, de går rakt in i hjärtat på mig! Men som vanligt lite för dyra. Ändå tycker jag att det är okej att skor kostar lite mer. Just skor, väskor, solglasögon och såna där "detaljer" betalar jag gärna lite mer för. Det är lite det som "lyfter upp" både outfit och humör tycker jag. Men då är det ju en grund att man HAR dom extra pengarna att lägga på dessa saker, vilket jag inte har. Därför kan ju saker som dessa skor ändå peppa mig att vilja börja söka jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback