måndag

Idag åkte jag, Pontus, Lina och Erik hem till pappa för att dels visa han Pontus nya bil och sen också för att hämta/lämna lite däck.

Lina och jag delade baksäte med två däck på vägen dit som tog upp halva baksätet. Andra halvan fick alltså jag och Lina dela på. Sen i varje vänstersväng fick jag (som satt i mitten) däcken över mig vilket gjorde att jag föll över stackars Lina.
Väl där så stannade vi på fika som varade i några timmar, strax innan midnatt började vi rulla hem igen.

Dom bor väldigt fint där ute i Hammarby Sjöstad. Härligt att höra det plingande ljudet när tvärbanan kommer.


Kommentarer
Postat av: pappa

Jätteroligt att du kom med! Kom och hälsa på när du känner för det. Jag laddar upp med cesarsallad och dammsugare :D

2011-08-09 @ 16:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback