ett stall fullt med hästar

Efter lite sommarledigt var det skönt att komma tillbaka till stallet igen! Känner mig alltid som ett litet barn när jag kommer in där och känner doften av häst för första gången på väldigt länge! Det är som när man var 7 år igen och skulle lära sig tränsa och sadla och det var med hälften skräck och hälften ren lycka som man gick in till ponnysarna.
Var dock extreemt trött idag. Hade bara ätit en macka till frukost på hela dagen, så huvudet bultade och ögonen kämpade med att hålla sig öppna. Det gjorde inte det hela bättre än att jag skulle genomlida ett ridpass på stallets älg! Många tror säkert att jag överdriver och är allmänt taskig när jag kallar honom det, men denna häst har något fel i sin kroppsbyggnad. Det är som att varje kroppsdel är en egen person och gör lite som den vill..
Fast till min stora förvåning så gick det ändå väldigt bra idag! Han hade lite krut i benen och lydde mig mer eller mindre under hela passet!

Trött pålle som inte ville lämna gräset.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, han ser... pigg ut....typ x) inte mycket krut kvar efter det passet? ^^ <3

2011-08-18 @ 10:37:19
Postat av: Emma

Världens bästa pg :D

2011-08-20 @ 11:34:51
URL: http://dressyrtont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback