att ha eller icke ha.. det är frågan!

Fick en chockväckning av Doglas idag! Jag vaknade lite svagt av något men var lixom fortfarande "sovande". Jag såg att Doglas stod i min dörröppning och tittade på mig. Jag halvsatte mig upp lite för att nå mobilen och kolla vad klockan var. När jag såg att den inte var så mycket och lutade mig tillbaka för att mötas av.. ett Doglasansikte. Han hade alltså på typ 2-3 sekunder helt knäpptyst runnit upp i min säng utan att jag märkt något och satt sig på min kudde. Gav ifrån mig ett "humpff"-ljud och sen var jag mer eller mindre vaken.

Väl uppe skrev jag ett CV. Funderar bara på om jag ska skicka med bild eller inte.. Ska fixa klart det där imorgon!

Sen var jag inte direkt på humör för någonting. Åkte in till city för att strosa runt och hamnade till slut på topshop.

Stod länge och funderade på den här tröjan. Den är lite mer transparant än bilden visar. Till slut så fick den i alla fall följa med hem så har jag en vecka på mig att fundera om jag ska spara den eller inte. Vad tycker ni?

Den fanns även i vitt:

Hade extrem beslutsångest över vilken färg jag skulle köpa. Var ett tag inne på att helt enkelt ta båda två, men det fick bli den röda. Den kändes mer höstig helt enkelt.


Det bjöds på fint väder idag blandat med lite sommarskurar som kom helt random från blå himmel.

Det var min dag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback