400kr fattigare

Hej och hå!
Idag gick jag upp i ottan för att skjutsa mor och hennes jobbarkompisar till jobbet. Sen halvt sovande åkte jag hem igen och somnade så fort jag kom innanför dörren och vaknade inte förrän efter 12 igen.
Var lite hungrig när jag vaknade och bestämde mig för att åka till Willys och handla lite mat.

Var på ganska bra humör! Det har varit jobbigt med detta åskväder som lixom tyngt ner hela kroppen.

Åkte till Willys i alla fall. Hade bara några få saker jag skulle ha och skulle vara klar på inte mer än 10 minuter. Ställde P-skivan på halv tre som jag kom. Dubbelkollade även en extragång för att jag har en tendens att ställa P-skivan fel..

Kom tillbaka en stund senare:

Möttes av P-vakten som gav mig denna. Jag ifrågasatte honom direkt eftersom jag denna gång var SÅÅ säker på att jag inte ställt p-skivan fel.. men jo, även denna gång. Jag har sååå problem med det här med 14:00 och 4 på p-skivan och så vidare.. Så jag hade alltså ställt skivan på halv fem och inte på halv tre som jag trodde. Jag blir så trött på mig själv!

Senare när jag kom hem så var Pontus och Lina här. Vi åkte till Biltema och köpte lite trix till Pontus bil och samtidigt svängde vi förbi willys igen så jag kunde köpa salladsost som jag märkte var slut när jag kom hem. Vi passade även på att käka lite vid mc donald's där. När vi satt där så höll även Pontus på att få en parkeringsböter men vi hann ut innan han kom till hans bil! Två på samma dag vore lixom för mycket!

Perfekt ost att ha i sallad, logiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback