@vårdcentralen

Jobbade hela dagen idag på vårdcentralen. Sen under min halvtimmes lunch blev till att rusa hem och ut med hunden och sen tillbaka till jobbet. Hann preciiiis. Något jag däremot inte hann med var själva lunchen.

Hade min läskigt vita tröja på mig idag. Satt bara och väntade på att jag skulle spilla något.

Ju juste, jag fick en lunch, fixade en latte hemma i all panik och stress. Den svalnade lagom tills jag hade varit på tillbaka på jobbet i typ en halvtimme. Den må vara ful och den må läcka, men hålla värmen - det kan den!

Dagen rullade på ganska fort och inga riktigt komplikationer skedde. Det är så härligt när man bara ska jobba en dag sådär, då kan man skjuta upp alla problem till morgondagen för man vet att man inte kommer vara där då!

Sen knallade jag hem och åt lite middag innan jag erbjöd mig att åka och handla lite mat. Hade ändå inget särskillt att göra.

Kände mig lite nördig som spände fast påsen, men finns det något värre än när den välter och allt ramlar ut medan man kör? Svar nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback