kungamössan + kunglatte = sant

Idag kom äntligen studentmössorna! Som vi väntat! När jag tänker efter så känns det som hela skolan just nu består utav treor. Vart är resten?! Vart man än går så planerar folk flak, kläder, fester, irritation över att skolan tar "påsklov" efter sommarlovet vilket gör att vi treor inte får något mer lov.. men dom gömmer sig säkert någonstans, ettorna och tvåorna alltså.

Studentmössan i alla fall! Dom väntade på oss precis innanför ingången så det blev lite en glad överraskning.
Lite trist att dom glömt att sätta dit guldstrimman på min som jag beställde, men what can you do.. Har vant mig vid att inte ha den och nu känns det grejt!



Själva formen på mössan var inte riktigt som jag hade tänkt, trodde den skulle vara högre än var den var. Beställde just den här modellen för att den var högre än de andra, men kan inte tänka mig att den här skulle vara högre.


Gillar insidan lika mycket som utsidan. Sånt ger plus i kanten!

Kommentarer
Postat av: pappa

Fin. Ser den inte lite rysk ut? Kolla någon bild på en rysk militär! :D Nädå, men jag tycker den var grymt påkostad.

2011-04-07 @ 23:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback