intresseklubben antecknar

Trodde jag skulle kunna gå till skolan idag, men så blev inte fallet. Sover sjukligt dåligt på nätterna. Det spelar ingen roll när jag går och lägger mig, jag somnar vid ett och vaknar vid två och är vaken. Hur irreterande är inte det? Men inte ber jag till högre makter om lite sömn eftersom jag måste till skolan imorgon. Det är nämligen mösspåtagning - yey!

Min dag har inte sett så tilltalande ut. Lyssnade på radion hela natten, kollade på hela vakna med the voice på morgonen följt av nyhetsmorgon och sen efter tio, hela köret helt enkelt!
Sen har jag bara glidit runt här hemma med mina äckliga vätskeersättningsdrinkar som smakar usch!


Sen har jag verkligen försökt att plugga. Mina post-it-lappar på väggen bara växer och växer av saker som skulle vara inne för länge sen.. Men jag orkar inte helt enkelt på en timmes sömn.


Nu ska jag kolla vidare på Grey's Anatomy här. Det lustiga med att kolla på typ en säsong om dagen är att man slutar att tycka att allt är äckligt och hemskt efter ett tag och ser istället all ironi och humor i serien.. knas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback