den ultimata axelbandslösa bhn!

Köpte mig en ny bh i förrgår. En axelbandslös från wonderbra. Har hela mitt liv fått höra att det inte finns någon axelbandslös i min storlek men jag har ändå aldrig riktigt slutat hoppats och letat vidare. Och på åhlens hängde den, i min storlek!
De flesta axelbandslös bhar har lite svårt att ge direkt stöd utan sitter mest bara där. Men den här! Det känns som man har axelband, helt sjukt!


Om man googlar den så står det att den är framtagen för att ge samma lyft som när man håller upp brösten själv med händerna.. och det kan man lite se på insidan..

Den är riiiktigt bra i alla fall, rekomenderas starkast! Men det sved lite att köpa den, 500 pix får man vara redo att slänga iväg. Men det är det värt om du frågar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback