toy story 3

God natt på er alla nattugglor!
Jag är nyss hemkommen från Heron City - ett helsjukt ställe som alltid är fullt av människor! Vart kommer alla ifrån? Det finns lixom inte ett endaste litet hus i närheten.. skumt.

Men vi var i alla fall för att titta på film som jag skrev tidigare. Toy Story 3 blev det som sagt. Och vad jag tyckte om filmen? Lång. Väldigt lång. Eller så var det för att jag var redan lite trött innan och blev tröttare av att kolla i 3D eftersom ögonen måste fokusera om så mycket.. jobbigt. Sen saknade jag lite som svenska rösterna, men eftersom vi var ute så sent så gick bara den engelska versionen. Vi ville egentligen vara lite nostalgiska och titta på svenska utan 3D, för det är ju Toy Story 99%! 100% hade det blivit om Woody hade haft sin riktiga röst - Björn, kom tillbaka!!

Annars var filmen ganska härlig. En blandning mellan skratt, skräck och tårar. Helt klart värd att se!




Det lustiga med 3D-glasögon är att dom alltid har olika former? Varför inte bara hålla sig till en modell?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback