seg seg seg

Idag fick jag reda på att vi imorgon har prov. Alltid kul att få reda på!
När jag kom hem så gick jag och la mig i sängen och frös och frös men jag var heeelt slut så jag hade noll ork att gå och hämta en filt. Så jag låg helt stilla tills mamsen kom hem efter en timme så hon kunde hämta en filt till mig.. Lat? Sjuk? Jag vet inte.

Sen skulle jag laga mat - men jag orkade inte, så jag tog bilen till närmaste donk och köpte hem lite. Så nu sitter jag här, fet som en ko, och ska försöka lära mig allt om arbetsmiljö och säkerhet. wish me luck!


Kommentarer
Postat av: pappa

Good luck! Världens bästa!

2010-09-07 @ 19:17:17
Postat av: Daniel

ojojoj såååååå gött!!!

2010-09-07 @ 20:25:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback