PANG!!

Vad var det som small?! Jo, det var startskottet till mitt nya liv! Spenderade nämligen dagen på gymmet idag! Och jag gillade det verkligen! Kändes som jag skulle kunna springa på löpbandet för evigt nästan..
Sen när jag kom hem så tog jag en stor skål med glass, men det är en annan femma.

Men nu undrar jag.. är det värt att spendera en massa pengar för att gå till ett gym och springa.. eller ska jag lägga dom pengarna på grymma träningskläder och sen bara få tummen ur arlset och börja springa ute.. Men då är det ju en stor risk att jag lägger av. Jag har lite att fundera på helt enkelt. Vad tycker ni?

Svindyrt gymkort och snygg kropp eller svinbra träningskläder men som kanske blir oanvända... det är frågan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback