ledig

Idag var det lite tråkig shopping på schemat..

Inte alls kul att köpa, men ibland måste man köpa en sportbh. Jag har tidigare ridit i vanliga men det är inte kul för axlarna! Så det blev en Hogengård som tydligen ska vara väldigt bra vid speciellt ridning då den är "dubbel", alltså har båda bygel och tyg över det. Så den vågar jag nog rekomendera även fast jag inte hunnit använda den!

Sen blev det en vanlig tråkig foundation från Biotherm.. inte alls den jag hade planerat att köpa?! Men när man kommer in i denna sminkdjungel så blir man lätt förvirrad och kommer mer än sällan ut med något annat än man skulle.
Men jag tror ändå att den här är bra, får prova lite senare. Den absorberar allt överblivet fett i hyn som gör att man bli glansig fick jag berättat för mig. Om den verkligen gör det eller inte är en annan sak. Men så var den billigare än de andra plus att den innehöll mera.. inte så mycket att tveka på då känner jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback