kyla sol och värme

Gud vad härligt det är när solen lyser och det är sådär härligt varmt även fast det är kallt lixom.. någon som vad jag menar? ^^
Tog mig en snabbis in på h&m efter skolan och hittade till min stora fasa ett par byxor som jag jagat som en tok i flera veckor! Grejjen var den att jag kunde verkligen inte bestämma vilken storlek jag skulle ha.. stog där och dividerade mellan "Ska dom sitta bra över rumpan eller ska dom sitta bra över benen.." Det slutade med rumpan kan jag säga för benen kan man ju alltid sy in.
Visar senare!

Sen på väg hem så var det tjockt med köer när en buss krockat med en bil.. eller tvärt om blir det väl.. Totalt avstängt på varje väg så det tog lite längre tid hem än planerat. Väl hemma tog jag en sväng med Doglas i solen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback