jag vill ha acne

Jag borde gå och lägga mig men jag måste bara dela med mig av två (tre) plagg som jag sitter och dregglar över!
Den första är den här tröjan. Så mjuk och fin och allmänt mysig och bara tanken att riktigt gosa ner sig i en sån i soffan med tända ljus en fredagkväll nu i höst/vinter gör mig nästan knäsvag!!
Kan man vara kär i en tröja? Antagligen..

Den finns i en lång modell och en kort. Jag känner för en för stor kort modell.. Den korta kostar 1295 och den långa 1395 kronor. Det är alldeles för tokdyrt för en tröja, men jag känner lite "jag har jobbat hela sommaren, någonting måste jag ju tillåta mig att köpa". Men det kanske bara är ett tillfälligt ha-begär som går över när jag hittat något annat att sukta över..

Och när jag ändå var inne på acnes hemsida, som tröjorna är ifrån såklart, så drogs båda mina ögon gång på gång till den här superläckra jackan!
Den ser lixom varm ut men ändå snygg! Den jag har nu är bara varm.. och nu efter att den tvättades i våras så tvekar jag på om den ens är varm längre då den såg ganska platt ut efteråt, och den har läckt dun i två år..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback