hoffmaestro

Som sagt, grönan blev det idag. Varför? Jo Hoffmaestro hade konsert där kvällen till ära. Men det inte bara var vi som var där direkt.
Påväg dit så fick spårvagnen elfel också så vi stog stilla i typ 10 minuter, inte så farligt tänker ni. Nej kanske inte.. Men tror ni inte att det skiljde 10 minuter till att vi hade fått gå in för nästan halva priset?! Så sjukt typiskt! Klockan 18:00 höjer dom nämligen entrépriset från 80 kronor till 150, och 18:10 kom vi fram till luckan. Kan tillägga också att det var lååång kö så egentligen var vi där 17:30. Sånt suger!

Och konserten var okej, jag är inte så superhype på deras låtar, men hängde med på några i alla fall. Men publiken, det var bland det värsta jag varit med om! Måste också tillägga att dom fick stänga grönan tidigare innan konserten ens börjat bara för att det var FULLT - och det har dom inte gjort på flera flera år! Sjukt mycket folk var det! Och tydligen så stog det 4000 utanför som inte kom in.
I början så gick allt ganska bra, det var kaos - men det gick. Men sen mot slutet, då ville jag verkligen bara gå därifrån.. Stog också med kameran i handen och man var bara millimetrar från att slå på arlset ett antal gånger..

Men det gick i alla fall och nu har man ett härligt minne!

Det här är då inte ens halva kön - bara för att komma in!




Jag förälskade mig lite i basisten måste jag erkänna. Nu är det väldigt risktigt att säga eftersom jag bara sett honom på en sen bakom ett par solglasögon.. Men jag tyckte han hade härlig stil!

Mina skor har ju sett bättre dagar kan jag säga.. blir en djuprengöring imorgon!

På hemvägen kunde man ju bara glömma att få plats på en buss eller spårvagn, så vi gick hela vägen till centralen.. som i och för sig inte är sådär jättelångt egentligen, men ändå.

Det blev inte så superbra bilder direkt, men den mesta energin gick till att bara försöka hålla sig på fötterna.

Kommentarer
Postat av: pappa

Jättebra bilder!

2010-09-11 @ 10:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback