flashback

Har suttit  hela kvällen och raderat totalt onödiga bilder som bara legat och tagit upp plats i datorn. 1000 st har fått möta papperskorgen än så länge.

Hittade dessa bilder från 2007 (tror jag), när jag hade en helt annan stil och look. Jag kan ärligt säga att jag saknar den där frisyren ibland. Det kändes lite crazy på ett härligt sätt! Men när man är över 18 så känns det kanske extremt att gå runt med två färger i håret á la Cruella De Vil.
Jag är glad att jag testade det i alla fall! Kommer ihåg att vi hade höga diskussioner här hemma när jag gick till mamma och sa "mamma, jag tror jag ska färga halva håret svart!".. det slutade med att vi kompromissade ner till en brun färg, vilket både jag och mitt hår är glada för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback