fika

På eftermiddagen när vi var klara åkte vi till farmor och farfar där min stackars pappa var innan han skulle tillbaka till sjukhuset han med.. det var mycket sjukhus idag!


Om jag fick välja hur min framtida lägenhet skulle se ut så skulle jag gärna ha en likadan som farmor och farfar. Älskar de höga taken, dubbeldörrar och det knarriga golven!


Det underbara med dom här gamla "moderna" husen är också dom vackra trapphusen! Även om hissen just här känns liiiite riskig att åka med med tanke på att det är farfar själv som lagade den när den hoppade ur led någongång. Och farfar är inte hissreperatör! Dessutom så är linan som hissen åker i som en gummisnodd, så det är nog bara en tidsfråga innan den brister..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback