clinique superbalanced foundation

Fick hem ett prov på Cliniques foundation Superbalanced idag. Och jag måste säga att jag blev riktigt förvånad över hur otroligt lätt den var på huden, men ändå täckande!
Jag har ju själv inte haft foundation på ett bra tag, men nu när det börjar bli svinkallt ute och näsan och kinderna byter färg så fort man öppnar dörren så tänker jag nog ändå ha ett tunt lager så man ser lite mänsklig ut i alla fall.. och jag tror bestämt att det faktiskt blir den här då!
Köper man dessutom den här foundationen på Kicks nu så får man en concealer på köpet med ett värde på 210kr. Låter ju ganska värt faktiskt! 285 kronor går foundationen den på.

Syns inte, känns inte, men finns ändå där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback