astrid lindgrens sjukhus

Idag så spenderade vi som sagt dagen på Astrid Lindgrens sjukhus. Vi skulle intervjua och fota en familj med barn som haft cancer och använt sig av lekterapi under behandlingen.
Det gick sådär.. allt kändes lite stelt, men vi fick våra bilder och det går säkert att hitta på något med intervjun.. Det värsta är att det här verkligen ska tryckas i en tidning, så det är ju inte så att man bara kan skita i det nu utan allt måste färdigställas! Pirripirr.
Kan såklart inte lägga ut bilder på familjen eller något eftersom jag knasigt nog faktiskt inte äger rätten till bilderna.. men lite annat kan jag ju faktiskt lägga upp!



Björne fanns såklart på plats och verkade ha fått många sprutor. Tyckte det var lite gulligt :)

Samtidigt som jag tyckte att det var ett underbart sätt att behandla barn på så kunde jag inte låta bli att känna mig både arg och ledsen. När man såg den här lilla tjejen som i en helt oskyldig ålder fått lida igenom så mycket kändes bara för orättvist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback